5 maja 2014

GRILLOWANE PAPRYKI NADZIEWANE KISZONĄ KAPUSTĄ | lekkie, zdrowe, kolorowe

Kolejny z przepisów diety warzywno-owocowej :) Wybaczcie "standardowi" czytelnicy, ale wraz z grupą wsparcia, do której serdecznie zapraszam tutaj kontynuujemy wiosenne oczyszczanie. Poza dietą także zdarza mi się przygotowywać to danie, ponieważ jest bardzo smaczne i zdrowe. Uwaga wystarczy dodać trochę oliwy z oliwek i już mamy je w wersji dla każdego z zachowaniem wszystkich prozdrowotnych właściwości. No to lecimy :)




GRILLOWANE PAPRYKI NADZIEWANE KISZONĄ KAPUSTĄ | lekkie, zdrowe, kolorowe

Składniki:
porcja dla dwóch osób

- 2 czerwone papryki
- 2 czerwone cebule
- kiszona kaputa (uwaga, nie kwaszona tylko kiszona!)
- sól/pieprz
- przyprawy: zioła prowansalskie, mielony kminek

Piekarnik rozgrzewamy do temp. 180st. Papryki przekrajamy na pół, pozbawiamy gniazd nasiennych i umieszczamy w naszyniu żarodpornym wydrążonym środkiem do góry. Cebulę kroimy w pióra bądź na mniejsze kawałki i umieszczamy w osobnym, mniejszym naczyniu żaroodpornym. Papryki posypujemy solą, pieprzem oraz ziołami prowansalskimi. Umieszczamy w pierkarniku na ok. 15 min, aż staną się na oko "miększe", do piekarnika wkładamy także pokrojoną cebulę.

Po ok. 15 min. kiedy nasze papryki zmiękną, nadziewamy je kiszoną kapustą, którą posypujemy mielonym kminkiem, cebulę mieszamy. Zapiekamy jeszcze ok 10 min. Po wyjęciu z piekarnika, posypujemy papryki przypieczoną cebulą i jemy ze smakiem póki ciepłe ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz